سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار روز تکنولوژی

نظر

دیجی کالا یکی از اپلیکیشن های فروشگاهی است که امروزه از محبوبیت زیادی برخوردار است. طراحی اپلیکیشن باعث رشد و توسعه کسب و کار شما شده و میتواند ایده های شما را به واقعیت تبدیل کند. با تحلیل رقبایی مانند دیجی کالا میتوانید اپلیکیشنی داشته باشید که بتوانید در آن بستری برای فروش محصولات فراهم کنید.
اگر بتوانید نیاز جامعه را در نظر بگیرید و از مزایا و معایب رقبای خود اطلاع کسب کنید میتوانید اپلیکیشنی با نسخه بهتر به مشتریان ارائه دهید و باعث کسب رضایت افراد بیشتری میشوید. با ساخت اپلیکیشن موبایل یکی از مهمترین اقداماتی که کرده اید ایجاد برند با نام و لوگوی مخصوص خودتان است. این کار به تجارت شما اعتبار میبخشد. معمولا امروزه اکثر افراد به دنبال سایت، اپلیکیشن و شبکه های اجتماعی هستند که در آنجا بتوانند محصولات جدید را دیده و باهم مقایسه کرده و به صورت آنلاین اقدام به خرید کنند.
حتی میتوانید یک مارکت پلیس راه اندازی کنید. یعنی علاوه بر اینکه اجناس و کالاهای خود را میفروشید فضایی آنلاین در اختیار تامین کنندگان کالا قرار دهید تا آنها با دادن درصدی از فروش خود به شما بتوانند کالاهای خود را در اپلیکیشن و سایت شما بفروشند و ازین طریق میتوانید هم مشتریان بیشتری را جذب کنید و هم به درامد بیشتری برسید.
طراحی اپلیکیشن شبیه دیجی کالا راه حلی برای دیجیتالی شدن کسب و کار شماست که کمک شایانی به درامد شما میکند. با مشورت با افراد تجربه میتوانید در این زمینه بهتر و زودتر به موفقیت برسید.
اپلیکیشن هایی شبیه دیجی کالا زیاد است که با مقایسه هر کدام از انها میتوانید اپلیکیشنی با قابلیت هایی بهتر بسازید و باعث رضایت مشتریانتان شوید. با طراحی سایت در کنار طراحی اپلیکیشن میتوانید طیف مشتریان خود را افزایش داده و در سایت خود لینک دانلود اپلیکیشن خود را قرار داده که ازین طریق باعث تبلیغات اپلیکیشن خود نیز میشوید. هر دو این ابزارها از مزایای خوبی برخودارند که داشتن هردو اینها در کنار هم باعث تاثیر گذاری و سود بیشتر برای شما میشود.